USLOVI KORIŠĆENJA

Poštovani korisnici, molimo vas da pre korišćenja naših usluga, pažljivo pročitate sledeće uslove. Svaka poseta našem sajtu, kao i kupovina, znači da ste ove uslove pročitali i da se slažete sa njima u celosti. Ukoliko su oni za vas neprihvatljivi, molimo vas da ne koristite naše usluge.

 

 

Poručivanje željenih proizvoda

Proizvod (ili više njih) možete poručiti dodavanjem proizvoda u korpu i popunjavanjem obrasca za poručivanje ili putem naše zvanične facebook i instagram stranice.
Nakon potvrđivanja porudžbine kupac može izvršiti izmene porudžbine putem elektronske pošte ili preko telefona, ali samo do trenutka slanja pošiljke.

Trajanje isporuke poručenih proizvoda

Od trenutka kada izvršite poručivanje, Vaša porudžbina se priprema za slanje i narednog dana do 12 časova se predaje kurirskoj službi DExpress, nakon toga rok za isporuku je 48h, osim u slučaju vikenda i vanrednih okolnosti.

Cena poštarine poručenih proizvoda

Poštarina za sve poručene pakete, bez obzira koliko proizvoda poručite, iznosi 250 dinara.

Više informacija o proizvodima

Sva dodatna pitanja u vezi proizvoda, cene ili isporuke možete nam postaviti e-maila: info@skipi.rs
Biće nam zadovoljstvo da Vam pomognemo. Poručivanjem dajete saglasnost za kontakt kroz sve raspoložive kanale komunikacije na osnovu podataka koje ste ostavili.

Cena proizvoda

Sve cene na bongo.rs su navedene u RSD sa uračunatim PDV-om. Akcijske cene važe dok su prikazane na sajtu.
Kupoprodajni ugovor između prodavca i kupca je sklopljen u trenutku kada ste izvršili porudžbinu (kupac prima elektronsku poruku o detaljima porudžbine). Od tog trenutka su sve cene i drugi uslovi kupovine fiksni i vrede kako za prodavca tako i za kupca. U slučaju da se cena proizvoda promeni u toku obrade porudžbine, omogućićemo Vam da odustanete od kupovine ukoliko Vam novonastala cena ne odgovara.

Sigurnosna upozorenja prilikom korišćenja svih proizvoda

Pre korišćenja proizvoda potrebno je pročitati uputstvo za korišćenje. Svaki proizvod je, pre korišćenja, potrebno isprobati na siguran način. Ukoliko niste potpuno sigurni na koji način bi trebali isporobati proizvod ili niste sigurni da je proizvod siguran za korišćenje ili mislite da postoji mogućnost da pruzrokuje materijalnu štetu ili škodi zdravlju ljudi, molimo vas da proizvod ne koristite, i da nas o tome obavestite. Sve proizvode koristite na vlastitu odgovornost. Nastojimo da ponudimo što detaljnije i pravilnije opise proizvoda i slika. Usprkos tome, ne možemo garantovati da su svi navedeni podaci o proizvodu i njihove slike potpuno tačni.

OPŠTE ODREDBE

Skipi.rs ima autorska prava na sav sadržaj (tekstove, video i audio materijale, baze podataka, programerski kod). Neovlašćeno korišćenje bilo kog dela sajta, bez dozvole vlasnika autorskih prava, smatra se kršenjem autorskih prava i podložno je tužbi.

Dostupni načini plaćanja

Plaćanje vršite pouzećem, odnosno novac u gotovini dajete kuriru kurirske službe DExpress kada Vam donese porudžbinu na navedenu adresu.

Plaćanje čekovima i platnim karicama

Još uvek nismo u mogućnosti da prihvatimo plaćanje platnim karicama kao ni čekovima građana.

Plaćanje iz inostranstva

Sa sajta skipi.rs moguće je poručiti proizvde samo na teritoriji Republike Srbije. Sva plaćanja obavljaju se u RSD.

Povrat i reklamacija

Pravo na odustajanje od kupovine

Kod porudžbine izvršene online putem web sajta (ugovor sklopljen na daljinu) kupac ima pravo da nas u roku od 14 dana obavesti da odustaje od kupovine. Kupac koji odustaje od kupovine proizvod/e mora vratiti neoštećen/e u originalnoj ambalaži i u nepromenjenom stanju. U slučaju da primetimo da je vraćeni proizvod oštećen imamo pravo odbiti odustajanje od kupovine, a kupac je dužan nadoknaditi nastalu štetu.

Pravo od odustajanje od kupovine nemate u sledećim slučajevima:
– ako proizvod ili više njih nije vraćen u originalnoj neoštećenoj ambalaži
– ako je proizvod korišćen i ima vidljive tragove korišćenja
– ako niste dostavili Vaše ispravne podatke kako bismo Vas pronašli u evidenciji
– ako je proizvod za jednokratnu upotrebu i ne može se više koristiti
– ako je oštećenje nastalo usled nestručnog rukovanja
– ako proizvod nije poslat odgovarajućom kurirskom službom i ako nije plaćena poštarina

Načini obaveštavanja o odustajanju od kupovine

Obaveštenje o odustajanju možete nam podneti sa nedvosmislenom izjavom, iz koje je jasno vidljivo da odustajete od kupovine. Obaveštenje o odustajanju od kupovine nam možete poslati:

  • u elektronskom obliku na info@skipi.rs u tom slučaju ćemo Vam potvrditi da smo primili obaveštenje o odustajanju od kupovine
  • u pisanom obliku priloženu uz proizvod poslat na adresu našeg magacina

Način vraćanja proizvoda nakon odustajanja od kupovine

Smatra se da ste izjavu o odustajanju predali ispravno ako je pošaljete u roku koji je predviđen za odstupanje od kupovine, a to je najviše 14 dana od izvršenja porudžbine.
Troškove odustajanja od kupovine, ako ih ima, kao i poštarinu za povrat paketa snosi kupac.
Nakon odustajanja od kupovine proizvod je potrebno poslati naznačenom kurirskom službom i potrebno je da sadrži:

  • Potpune podatke osobe koja je izvršila porudžbinu (ime, prezime, adresu i broj telefona)
  • Broj porudžbine (poslat je na Vašu email adresu prilikom poručivanja proizvoda)
  • Proizvod u originalnoj neoštećenoj ambalaži
  • Plaćenu poštarinu i ostale troškove transporta ukoliko ih ima

Uslovi za reklamaciju

Ako proizvod ne radi pravilno ili ne radi u skladu sa vašim očekivanjima, molimo Vas da nas kontaktirate i naši saradnici Vam mogu pomoći sa potrebnim informacijama i savetima. Na taj način ćete izbeći eventualno pogrešnu upotrebu proizvoda i oštećenja samog proizvoda, kao i moguća oštećenja drugih stvari.

Reklamacije za proizvode za koje se ustanovi da su oštećeni zbog nepravilnog ili neprimerenog korišćenja odnosno postupanja sa njima na način koji nije propisan nećemo moći uzeti u obzir.
Ukoliko takav proizvod nakon odbijanja reklamacije budete hteli ponovno preuzeti, poslaćemo Vam ga i naplatiti troškove dostave.

Uvažavanje reklamacije

Reklamacija se može u potpunosti ostavariti kada:

  • ako proizvod nema sve delove koji su potrebni za njengovo normalno korišćenje
  • ako je proizvid stigao delimično ili potpuno oštećen
  • ako je proizvod neispravan
  • ako proizvod ne odgovara opisu ili modelu, osim ako se proizvod ili model ne prikazuju samo u informativne svrhe.

Slanje proizvoda koji ostvaruju pravo na reklamaciju

Proizvod koji ostvaruje pravo na reklamaciju potrebno je da pošaljete na adresu našeg magacina nakon što popunite forumular za VRAĆANJE PROIZVODA
Proizvod je potrebno poslati bez poštarine ili drugih troškova isključivo naznačenom kurirskom službom.
Paketi sa otkupninom ili drugim troškovima neće biti preuzeti, kao ni paketi koji budu poslati drugom kurirskom službom.

Naplata proizvoda čija reklamacija je uvažena

Svi proizvodi koji budu prijavljeni za reklamaciju biće pregledani u najbržem mogućem roku. Ukoliko se reklamacija uvaži, novac će biti uplaćen korisniku na dinarski tekući račun koji je naveden prilikom popunjavanja reklamacije.  i to najduže u roku od 7 radnih dana od prijema proizvoda.